Pour les modèles avec carburateur Keihin CV uniquement, Buell de 1998 à 2004, Big Twin de 1990 à 1999, Twin Cam de 1999 à 2006 et Sportster de 1988 à 2006. La pièce.
Les avantages combinés incorporés dans le kit Boyesen TwinShot crée un effet de synergie qui fera que le carbu Keihin CV répondra comme si la moto était en injection. La combinaison du ressort 5% plus rigide et de la tige de piston font en sorte que lorsque de la commande des gaz est activée, la tige de piston agit sur le diaphragme. Cela oblige le carburant à passer dans le double pulvérisateur et gicle une prise de carburant directement dans l'alésage du carburateur. Pour tous les carbus CV des Buells 1998-2004, Evolution Big Twins de 1990 à 1999, Twin Cam de 1999 à 2006 et Sportster de 1988 à 2006.
Bolt-on, no modifications required
Converts all OEM CV-40 carburetors to a standardized fuel system
Dual check valve system for consistent spray pressure
Includes new float bowl O-ring, new plunger arm and plunger arm boot
Made in the U.S.A.
Removable main jet cap for easy access tuning
Patented Quickshot accelerator pump technology eliminates low-speed bogging and coughing
Adjustable fuel jet to control accelerator pump fuel spray
Precision accelerator pump plunger rod improves spray response
Precision twin-hole sprayer for improved roll-on acceleration
Removable sprayer allows convenient service and maintenance
Available in polished aluminum or matte black finish
Cost-effective, bolt-on upgrade eliminates the sluggish and inconstant throttle response of CV-40-carbureted H-D models
Stiffer spring on activation arm delivers consistent spray response