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12V - Pour BigTwin 65/69 et Sportsters 65/81. La Pièce
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Remarque : S'adaptera également à 36-84 H-D lors de la conversion en 12 Volt. Lors du remplacement du générateur 65B (82-E84 Hitachi), ajoutez le déflecteur d'huile H-D #31035-58 (MCS555773).
Sortie standard. Avec régulateur de tension électronique intégré. Fabriqué aux États-Unis de haute qualité. Remplacement personnalisé pour le générateur OEM 29975-65B.
Remarque : Voir MCS926825 (78-81 XL) ou MCS926826 (82-E84 XL) pour la fiche de connecteur XL Sportster pour les régulateurs électroniques. Permet de conserver le câblage de stock sur les modèles XL. Remarque : Voir MCS926726 pour le régulateur électronique de remplacement uniquement.
Remarque : S'adaptera également à 36-84 H-D lors de la conversion en 12 Volt. Lors du remplacement du générateur 65B (82-E84 Hitachi), ajoutez le déflecteur d'huile H-D #31035-58 (MCS555773). Le même équipement peut être réutilisé.
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Génératrice par Cycle Electric, avec régulateur incorporé, noir(e), 12 V. La compagnie Cycle Eletric Inc. est sans aucun doute le meilleur fabricant de composants electrique pour les Harleys et ce, du Knuckle ou TwinCAm (régulateurs, génératrices, alternateurs ...), le tout fabriqué aux USA. Le Top.
Standard output. With built-in electronic voltage regulator. High quality USA made. Custom replacement for OEM 29975-65B generator. Note: See 926825 (78-81 XL) or 926826 (82-E84 XL) for XL Sportster connector plug for electronic regulators. Allows retaining stock wiring on XL models. Note: See 926726 for replacement electronic regulator only. Note: Will also fit 36-84 H-D when converting to 12 Volt. When replacing 65B generator (82-E84 Hitachi), add H-D #31035-58 (MCS 555773) oil deflector. Same gear can be re-used. Note: See 926745 for the special Low Output version, designed to help prevent overcharge for models with hot batteries (read: battery mounted in horse shoe oil tank). Tech tip: Generator polarizing. With the motor off connect the 'F' terminal to ground and momentarily flash the 'A' terminal with positive. Remove ground from 'F' terminal. If you have properly installed a working regulator it will turn on and ground the 'F' terminal in which case you will not need to use an external ground. Caution! Do not flash the 'F' terminal. This will damage the regulator. Do not connect the battery to the Field (F terminal) as this will polarize the generator backwards. Generators in general don't forget their polarization so it is not necessary to polarize a generator from Cycle Electric Inc. unless it was connected to a battery backwards or inadvertently polarized backwards after it left the factory. Only after a long time period generators can struggle to come up and polarization can be a good idea.
Fits: > 65-69 Big Twin; 65-84 XL Sportster (NU)